Ogólny CRIME
Organizacje
1.1. Minimalna ilość osób w organizacji = 20.
1.2. Organizacja ma prawo do wypisania jednego tygodniowego urlopu na miesiąc (w wyjątkowych sytuacjach możliwość dogadania dłuższego urlopu z Opiekunem Crime.
1.3. Zakaz wjazdów na 3-ciego na terenie stref. W momencie, gdy gracz widzi, że jakaś ekipa się strzela - jest zobowiązany od nich odjechać.
1.4. Kategorycznie zakazuje się podejmowania jakichkolwiek akcji agresywnych na greenzone'ach Crime.
1.5. Każda ekipa ma obowiązek poruszać się autami w barwie organizacyjnej.
1.6. Gracz ma 12 godzin na zgłoszenie ekipy w tickecie na Discordzie Crime.
1.7. Absolutny zakaz jeżdżenia w bagażniku.
1.8. Zabrania się lootowania w trakcie trwającej strzelaniny. Gracz może przeszukać wyłącznie członka swojej ekipy.
1.9. Ekipa, która się podda na strefach ma zakaz ucieczki z takowych miejsc i ma się bić z osobami poddającymi.
1.10. Zakazuje się poruszania pojazdami z kategorii "Rowery", "Motocykle", "Ciężarówki", "ATV & Cross" na bitkach.
1.11. Zmiana koloru organizacji - $2,500,000.
1.12. Po zmianie/wymianie koloru organizacja ma cooldown 7 dni na następną jej zmianę (nie dotyczy nowych ekip, które po nałożeniu podstawowego koloru będą chciały go zmienić).
1.13. Po przegranej akcji, podczas transportu zatrzymanych na szpital/komendę może was dojechać tyle, by po dojechaniu razem z osobami zatrzymanymi było was maksymalnie 8. Odstępstwem od tej reguły jest sytuacja, gdy limit napadowy przekracza 8 osób.
1.14. Zakazane jest okradanie, porywanie, napadanie na osoby legalnie pracujące w celach zarobkowych.
1.15. Jeśli na akcji hostylnej jest 8 postrzelonych osób z jednej ekipy, zakazane jest zbieranie ich. Wyjątkiem są służby lub osoby, które je postrzeliły. Każde złamanie tej zasady jest równoznaczne z przekroczeniem limitu osób na akcje hostylną
1.16. Nagrody tygodniowe:
- Top1 - 3 skrzynki z losami
- Top2 - 2 skrzynki z losami
- Top3 - 1 skrzynka z losami
Strefy
2.1. Limit: 4 - 8 osób
2.2. Zakaz wjazdu na 3-ciego. Kto pierwszy odda strzał na strefie w kierunku ekipy przejmującej - bierze w niej udział. Pozostałe ekipy nie jeżdżą w pobliżu.
2.3. Zabrania się umawiania na bitkę z organizacją, której nie ma w danym miejscu. Bijecie się z pierwszą organizacją, która odda strzał w waszą stronę.
2.4. Podczas przejmowania stref zabrania się używania animacji lub ragdolla.
2.5. Zabrania się przesiadywania w bagażniku podczas przejmowania strefy.
2.6. Od zabicia całej ekipy zasada "po bitce" obowiązuje do końca przejmowania jej, nie można wjeżdżać na strefę po komunikacie o tym, że odbywała się tam już bitka.
2.7. Za przejmowanie stref ponad/poniżej limit - CLEAR SZAFKI.
2.8. Zakaz kradziezy aut z strefy.
Stroje
3.1. Każda ekipa uczestnicząca w akcji hostylnej ma obowiązek noszenia jednolitego stroju w kolorach jego organizacji.
3.2. Każda organizacja/gang musi poruszać się w strojach zgodnych z tematyką prowadzenia gangu/kartelu - to samo tyczy się pojazdów: mają być w kolorze organizacji.
3.3. Podczas zorganizowanej akcji RP/akcji hostylnej zabrania się ubierania w różne stroje, tj. masz tą samą koszulkę, ale spodnie/czapka/plecak oraz dodatki się różnią.
3.4. Gangi mogą poruszac się w różnych strojach lecz w kolorystce przypisaną do ich organizacji.
Taryfikator banów
4.1. Złamanie zasad Crime:
- - Niejednolite barwy = 24h
- - Jeżdżenie w nieswoich koszulkach/kamizelkach/bluzach organizacyjnych = 24h
- - Używanie animacji/ragdolla na bitkach/przy lootowaniu/podczas przejmowania stref = 24h
- - Jeżdżenie w pobliżu/przeszkadzanie w strzelaninie = 24h
- - Strzelanie przed GZ Lotnia/Doki = 3d
- - Lootowanie kogoś kogo nie zabiłeś ty/twoja organizacja = 24h + cleareq
- - Lootowanie na bitce = 3d + cleareq (możecie lootowac tylko osobnika ze swojej ekipy)
- - Okradanie organizacji = 14d + FCK
- - Przesiadywanie w bagażniku = 24h
- - Podcinanie bombowozu sportówką = 24h
- - Dobijanie pojazdu stojącego w miejscu = 24h
- - Hulk = 14d
- - Zmiana handlingu pojazdów/Szybka jazda = 14d
- - Kropka = 14d
- - Modyfikacja plików/tekstur: brak/render krzaków/liści, brak propów = 14d
- Opiekun Crime ma prawo wystawić bana za wykroczenie niewypisane w regulaminie, jeśli uzna to za słuszne.
- - Administrator ma prawo zbanować was na dłużej, jeśli uważa to za słuszne!
Bazy organizacyjne
5.1. Ogólne postanowienia:
- - Nie obowiązuje Limit Osób broniących się na ich własnej bazie (jedyny wymóg to posiadania joba danej organizacji/gangu do której należy baza/oską).
- - Podczas wjazdu na ośke/baze organizacji obowiązuje limit 8 osób (wyjątkiem jest wjazd na ośkę gangu przez inny gang).
- - Zakazuje się porwań, spod własnej bazy/ośki. Jedynym wyjątkiem jest zgoda administracji lub dobrze uzasadniona akcja RP.
- - Baza Organizacja/Ośka Gangu to nie redzone, więc nie macie prawa strzelać bez powodu do każdej osoby która tam się pojawi. Macie prawo ich poddać i zatrzymać.
- - Zakazana jest ucieczka na swoją bazę/ośke jeśli akcja toczy się zdala od niej. Podczas akcji z polciją, może to się wiązać z dodatkowymi konsekwencjami IC.
- - Rozpowiadanie na temat położenia bazy organizacji osobom trzecim, może wiązać się z FCK.
Gangi uliczne
6.1. Regulamin Gangów
- - Zakazuje się podejmowania współpracy przez gangi ze służbami porządkowymi.
- - Zakazuje się wynoszenia i przekazywania informacji/planów własnego gangu innym organizacjom CRIME.
- - Zezwala się zawierania sojuszów w relacjach gang - organizacja.
- - Gangi są do siebie ZAWSZE wrogo nastawione. Mogą zawrzeć jednak tymczasowy pokój na czas wjazdu na ośkę przeciwnego gangu, mając na to dobry powód IC (zakazujemy zawierania tymczasowych pokojów w celu zwykłego "postrzelania się").
- - Wyjątkiem od zakazu zawierania sojuszów w relacjach (Gang - Gang oraz Gang - Organizacja), jest organizacja konwoju jednego z członków gangu. Pomoc w odbiciu konwoju jest akceptowalna tylko w momencie, gdy członek gangu ma wysoki wyrok lub jest wysoko w hierarchii gangu.
- NaN
- - Gangi mają obowiązek poruszania się tylko i wyłącznie w przypisanych barwach do gangu. Zasada tyczy się również kolorystyki pojazdów.
- - Bezcelowe/Prowokacyjne przebywanie na ośce przeciwnego gangu może zostać uznane jako powód do oddania strzałów bez wcześniejszej inicjacji.
- - Policja ma zakaz ingerencji w wojny gangów, które znajdują się na ich terenach. Jeżeli konfikt gangów wyjdzie poza ich teren policja ma prawo zaingerować.
- - Na ghetto nie obowiązują żadne limity na akcję. Jeśli chcesz zrobić wjazd na wrogą Dzielnicę/DriveBy, zezwalamy na użycie wszelkich sił.
- - Zakazuje się bezcelowego użycia drive-by na służbach porządkowych. Wyjątkiem jest rozpoczęcie inicjacji przez policję w pobliżu terenu gangu lub jeżeli policja zagraża obecnie dziejącej się akcji prowadzonej przez gang np. porwanie.
- - Celowe przeniesienie akcji agresywnej SASP na teren gangu może wiązać się z wjazdem oraz przeszukaniem bazy gangu.
- - Zakazuje się okradania lokalnych/napadania na placówki na terenie oraz w pobliżu terenu własnego gangu.
- - Bezcelowe prowokowanie gangów może zakończyć się banem od 3 do 30 dni za LowRP lub usunięciem postaci za decyzją Opiekunów Crime.
- - Gangi nie mogą zawierać sojuszy, by wjechać na bazę innego gangu/organizacji.
- - Za członka gangu uznawane są tylko osoby z jobem gangu.
- - Zakazuje się uczestnictwa w akcjach innego gangu/organizacji poprzez zmianę joba. Zabrania się zmiany joba podczas przynależności do danego gangu.
- - Na własnych ośkach osoby przynależne do danego gangu są zwolnione z obowiązku inicjacji.
- - Zezwalamy na handel narkotykami na ośkach gangów. Zezwolony jest również handel narkotykami na ośce przeciwnego gangu w godzinach nocnych (IC). Każdy gracz podejmujący się handlu na przeciwnej ośce musi się liczyć jednak z konsekwencjami.
- - Na ghetto wyznajemy zasadę honoru. Jeśli gang robi Ci wjazd bronią białą - bronisz się tym samym. Jeśli gang robi Ci wjazd z bronią palną/przelotówkę - odpowiadasz tym samym.
- - Zakazuje się lootowania gangu, na którym przeprowadziliście ostrzał na ich ośce.
- - Dozwolone jest poruszanie się samochodami ADD-on przez gangi. Wymagamy jednak poruszania się pojazdami lokalnymi na ośkach gangów oraz akcji, w których bierze udział inny gang.
Hostowane Bitki
Work In Progress
8.1. Pracujemy nad tym. Wkrótce coś tu się pojawi
OG Bitki
Work In Progress
10.1. Pracujemy nad tym. Wkrótce coś tu się pojawi