Nawigacja
  1. Postanowienia ogólne
  2. Wojny
  3. Strefy
  4. Doki
  5. Stroje
  6. EUP Organizacyjny
  7. Limity
  8. System ostrzeżeń
  9. Taryfikator banów

Regulamin Crime

Postanowienia ogólne
1.1. Minimalna ilość osób w organizacji = 20.
1.2. Każda organizacja co tydzień ma obowiązek wyrobić przynajmniej 50 bitek1.
1.3. Organizacja ma prawo do wypisania jednego tygodniowego urlopu na miesiąc (w wyjątkowych sytuacjach możliwość dogadania dłuższego urlopu z Opiekunem Crime.
1.4. Zakazuje się wjazdu limitek Crime do miasta. Wjazd = odholowanie pojazdu na parking policyjny z wykupieniem $4,000,000.
1.5. Zezwala się jeżdżenia na 2 składy jednej ekipy.
1.6. Zakaz wjazdów na 3-ciego na terenie stref. W momencie, gdy gracz widzi, że jakaś ekipa się strzela - jest zobowiązany od nich odjechać (nie dotyczy S1/S2).
1.7. Kategorycznie zakazuje się podejmowania jakichkolwiek akcji agresywnych na greenzone'ach Crime.
1.8. Każda ekipa ma obowiązek poruszać się autami w barwie organizacyjnej.
1.9. Bitkę można wysyłać dopiero po zabiciu 2 osób z ekipy (i w przypadku wygranej).
1.10. Gracz ma 12 godzin na zgłoszenie ekipy w tickecie na Discordzie Crime.
1.11. Absolutny zakaz jeżdżenia w bagażniku.
1.12. Zabrania się lootowania w trakcie trwającej strzelaniny. Gracz może przeszukać wyłącznie członka swojej ekipy.
1.13. Ekipa, która się podda na strefach ma zakaz ucieczki z takowych miejsc i ma się bić z osobami poddającymi.
1.14. Dozwolone jest usunięcie przyciemnienia szyb tylko podczas uczestniczenia w bitkach hostowanych/strefach wpływów Crime.
1.15. Zakazuje się poruszania pojazdami z kategorii "Rowery", "Motocykle", "Ciężarówki", "ATV & Cross" na bitkach.
1.16. Zmiana koloru organizacji - $2,500,000.
1.17. Po zmianie/wymianie koloru organizacja ma cooldown 7 dni na następną jej zmianę (nie dotyczy nowych ekip, które po nałożeniu podstawowego koloru będą chciały go zmienić).
1.18. Zasady podcinania:
1.19. Na terenie bitek Crime nie zgłaszamy się za:
1.20. Strefy na serwerze:
1.21. Resety:
Wojny
2.1. Cena wywołania wojny wynosi $2,500,000, które należy wyrzucić na ziemię i wysłać w tickecie klipa. W przypadku wygranej pieniądze są zwracane, a przegrywając pieniądze trafiają do ekipy przeciwnej.
2.2. Każda organizacja może wypowiedzieć/przyjąć jedną wojnę na 14 dni.
2.3. Żeby móc wywołać komuś wojnę żadna z organizacji nie może być na urlopie.
2.4. Nowe organizacje mogą wypowiedzieć/można im wypowiedzieć wojnę po 14 dniach od odebrania joba przez ekipę.
2.5. Po wypowiedzeniu wojny każda osoba, która dostanie rangę po dodaniu założyciela do ticketu wojny nie może brać w niej udziału.
2.6. Osoby biorące udział w wojnie muszą mieć rangę na Discordzie Crime organizacji uczestniczącej w wojnie co najmniej 14 dni.
2.7. Podczas wojny obowiązuje system ostrzeżeń. Każda organizacja może otrzymać 3 ostrzeżenia, a ich przekroczenie = przegrana wojny. Takie ostrzeżenie wystawia Opiekun Crime na podstawie swoich obserwacji, nie zgłaszacie się potem w ticketach.
2.8. Podczas wojny zakazuje się noszenia wszelkich czapek, okularów, masek, plecaków, łańcuchów.
2.9. Wojna musi odbyć się w maksymalnie 10 dni od dodania drugiego założyciela do ticketa.
2.10. Po dodaniu drugiego założyciela do ticketu przedstawiciele organizacji mają 48h na ustalenie warunków wojny między sobą (w okresie świątecznym czas może się wydłużyć), w innym przypadku Opiekun Crime sam ustali ich zasady.
2.11. Po wojnie uczestnicy mają obowiązek pozostać na kanale wojny oraz serwerze, wyjście z serwera = przegrana wojny.
2.12. Podczas trwającej wojny wszystkich obowiązują zasady nakazu nagrywania:
2.12. Zakazane programy:
2.12. Jak sprawdzić usługi:
2.12. Jak włączyć usługi:
Strefy
3.1. Limit: 2-6 osób
3.2. Na strefach wysyła się /bitka2 po zabiciu wszystkich osób na strefie.
3.3. Zakaz wjazdu na 3-ciego. Kto pierwszy odda strzał na strefie w kierunku ekipy przejmującej - bierze w niej udział. Pozostałe ekipy nie jeżdżą w pobliżu (/dw2 nic nie zmienia, liczy się strzał).
3.4. Zabrania się umawiania na bitkę z organizacją, której nie ma w danym miejscu. Bijecie się z pierwszą organizacją, która odda strzał w waszą stronę.
3.5. Zabrania się wjeżdżania na strefy mixem kilku organizacji.
3.6. Podczas przejmowania stref zabrania się używania animacji lub ragdolla.
3.7. Zabrania się przesiadywania w bagażniku podczas przejmowania strefy.
3.8. Strefa po bitce obowiązuje od momentu pokonania wszystkich osób na strefie.
3.9. Od zabicia całej ekipy zasada "po bitce" obowiązuje do końca przejmowania jej, nie można wjeżdżać na strefę po komunikacie o tym, że odbywała się tam już bitka.
3.10. Za przejmowanie stref ponad/poniżej limit - clear bilansu bitek2 oraz stref.
Doki
4.1. Limit: 1-4 osoby
4.2. Aby uczestniczyć należy wpisać komendę /doki (aby opuścić /dokiout).
4.3. Jeśli osoba jest sama, a łamie regulamin to zgłaszacie go na rządowym.
4.4. Jeśli są 2+ osoby to zgłaszacie w tickecie z klipem, na którym obowiązkowo znajduje się /addreport na gracza, ID jednej z osób, która jest w grupie w zakładce "Skargi/Odwołania"
4.5. Gracz może poddać kogoś dopiero za mostem.
4.6. To, co was dotyczy:
Stroje
5.1. Każda ekipa uczestnicząca w bitkach Crime ma obowiązek noszenia jednolitego stroju w kolorach jego organizacji.
5.2. W przypadku posiadania koszulki/kamzy/bluzy ekipowej dozwolony jest inny dół stroju, czapki oraz inny niezasłaniający koszulki/kamzy/bluzy dodatek, który może być w różnej kolorystyce. Kolorystyka górnej części stroju wraz z dodatkami przy niej musi wpasować się w przypisane barwy organizacyjne. Od oceny Opiekuna Crime zależy, czy dana organizacja złamała regułę jednolitości stroju.
5.3. W przypadku, gdy ekipa nosi samą koszulkę ekipową, każdy ma ją ubrać. Zabrania się ubierania jedni w koszulkę ekipową, drudzy w koszulkę i kamzę ekipową, inni w samą kamzę.
5.4. W przypadku założenia kamizelki ekipowej, pod spodem musi znajdywać się ubiór w kolorze ekipowym (przykład: https://imgur.com/a/VlVlgKu).
EUP Organizacyjny
6.1. Aby móc kupić kamizelkę/bluzę ekipową najpierw trzeba posiadać zakupioną koszulkę ekipową dla waszej organizacji.
6.2. EUP organizacyjny musi być przypisany do wybranej organizacji, jednak o tym, jaka organizacja może w tym chodzić decyduje właściciel koszulek.
6.3. W przypadku usunięcia organizacji lub odejścia z niej właściciela koszulek, kupujący ma 60 dni na kupno zmiany tekstury i przypisanie jej innej ekipie bądź dopasowanie jej do innej organizacji mającej nazwę jak na koszulce.
6.4. Przypisany do ekipy strój musi mieć na teksturze nazwę ekipy oraz odpowiedni kolor ekipowy.
6.5. W przypadku zmiany koloru ekipy zmiana jej ubarwienia jest robiona przez EUP developera oraz jest darmowa.
6.6. W przypadku zmiany nazwy ekipy bądź jakiejkolwiek ingerencji w teksturę poza jej ubarwieniem, cena jej zmiany znajduje się w sklepie Richa.
Limity
7.1. Limit obszarowy:
7.2. Limit broni w SOBOTY-NIEDZIELE:
7.3. Limit pojazdów:
System ostrzeżeń
8.1. System ostrzeżeń dla organizacji:
8.2. System ostrzeżeń dla organizacji w przypadku cheatera:
Taryfikator banów
9.1. Złamanie zasad Crime: